Shoe Shopping... och Excel!

I morgon börjar troligen terminens kortaste vecka. Jag har bara två dagar med föreläsningar och är ledig från onsdagen till söndagen. Mina föräldrar kommer upp på onsdag kväll och sen åker jag till Skåne på fredagen.

Idag har jag och min kära pojkvän varit en kortissväng i Nordstan. Jag skulle köpa skor, men kom hem med allt annat än skor >_<. Kände att jag behövde komma ut ur lägenheten efter att ha städat och fixat mitt schema till sommaren. Det schemat jag fick tillsammans med alla andra papperna till sommarjobbet var outdated, och jag har inte ens börjat jobba(!), så jag behövde lägga in allt i Excel. Jag älskar Excel eftersom man kan göra en massa formler så om man ändrar en enda siffra så ändras allt annat som är beroende av den siffran i den cellen.



Söndagstrött Emma ^_^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!