Deadlocked


Bildkälla

Igår släpptes den äntligen, den tolfte boken i Sookie Stackhouse-serien! Varför är jag så glad över detta då? Jo, för att jag läser ut en bok på ungefär 2-4 veckor, beroende på intresse just då. Jag har ingen aning om detta är den sista eller om det kommer fler. Jag hoppas lite innerligt att detta är den sista boken, men ändå inte. Vill så gärna läsa mer, och lite för att jag inte vet vad jag ska läsa när serien är slut. Lite samma dilemma som när jag hade läst En Geishas Memoarer.

Så för att säkra läsningen ett par månader framöver har jag beställt hem både Dead Reckoning (bok 11) och den Deadlocked (bok 12 ny!) från CDON. Kan knappt bärga mig tills dem dimper ner i min brevlåda. Fast först måste jag läsa ut Dead in the Family (bok 10) ^_^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!