Busy friday

Denna fredagen har varit väldigt upptagen. Började dagen med tre timmars föreläsning mellan tio och ett, eller ja, det blev bara två och en halv timme.

Efter ett skulle jag möta en gammal klasskamrat på Valand så vi kunde gå och äta lunch ihop. Sist vi sågs var i slutet på februari så vi hade en massa att ta igen. Så vi åt lunch på Subway. Min vän kom på att han skulle på ett möte och frågade om jag ville hänga med, så vi skyndade oss eftersom vi var lite försenade (en hel halvtimme typ). Efter mötet så gick vi till Linneplatsen för att bege oss hemåt, eller ja, jag skulle till Angered för att köpa lite grejer till middagsbjudningen i morgon. Tänker inte skriva vad jag ska bjuda på eftersom det finns personer som är bjudna som läser min blogg.

Efter middag (och efter The Vampire Diaries) så svängde jag ihop efterrätten till i morgon så den är färdig så slipper jag oroa mig över den. Så nu ligger jag med min pojkvän i soffan och tittar på The Independence Day. En av alla bra alien-filmer

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!