Bildbomb!

What a day! Det finns inte så många fler uttryck att att använda i detta sammanhanget.

Min mormor fyllde år för en vecka sedan och idag firade vi hennes dag med att åka till Malmö, till Big Bowl närmare bestämt, och bowlade. Det är cirka tre månader sedan jag bowlade sist. Och jag kan med gott samvete säga att jag är urkass på att bowla. Men det är ändå skitroligt. Det är ett av dem perfekta sätten att umgås och verkligen ha kul. Man kan enkelt uppmuntra och heja på när andra spelar för att det är så himla roligt.

Efter en timmes bowling käkade vi grillbuffé. Det stora felet jag gör när jag äter buffé är att jag äter för mycket, alldeles för mycket. Men jag är student, så jag vet aldrig när jag får mat nästa gång, och jag är skåning så jag älskar mat. Dessutom så serverade den äggakaka. Efter ett samtal med kocken så godkände min far äggakakan. Efter det åt alla i sällskapet av den, som efterrätt. Vi behövde ingen glass eller tryffel, äggakakan var så god.

Sen bar det av till Lund, hem till mina morföräldrar för att äta tårta. Det blev inte tårta utan min morfars hemmalagade glass som är så himla god, den med. Vi åt glass, snackade en massa (eftersom det var en månad sedan jag såg mina släktingar på min mors sida så vi hade en massa att prata om) gick en sväng i trädgården och tittade på allting som blommade just nu, jag tog ett par bilder på ett blommande äppelträd och min mormors svarta penséer.

Slänger in bild på hur jag såg ut idag, min samling av hårklämmor med blommor börjar växa sig stor och ändå är jag inte riktigt nöjd, vill ha fler färger, och lite blad också.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

ser inte det här himla somrigt ut? :D

http://fotokobran.se/2012/may/utkast-maj-21-2012.html#comment

2012-05-21 | 20:20:59




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!