Swearing englishman

För cirka en månad sedan stötte vi (jag och min lille pojkvän) två engelska affärsmän utanför pressbyrån vid Brunnsparken. Dem var båda klädda i svart kostym med slipps och hela det köret. Den ena av dem bar på en stor portmonnä fullproppad med troligen papper eller något. De båda affärsmännen såg allmänt uttråkade ut och mannen som bar portmonnän sa:

"I hate this f-cking country, and this fucking bag is so fucking heavy."

Hela hans attityd utstrålade hur besvärad han var. Troligen hade dem inte fått tag i vad dem behövde på pressbyrån och ville troligen bara hem. När jag och min pojkvän hörde vad han sa brast vi ut i skratt men samtidigt ville jag vända mig om och ge honom en rejäl utskällning. Han hade valt att komma hit av egen vilja och han trodde troligen inte att svenskar förstod engelska så bra.

Jag var även förvånad hur någon kunde klämma in så många "f-ck" i en och samma mening.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!