Segare än segast

Hej!

Jag har alltid trott att efter helgen skulle man vara pigg och utvilad. Just nu är jag mest trött och seg. Förhoppningsvis skulle det bli bättre efter lunch men icke så nicke. Jag blev snarare tröttare och trots de fem bitar choklad jag ätit känner jag just nu bara för att slänga mig i soffan istället för att plugga till tentan som jag har om en vecka.

Jag tror min trötthet beror på att min syster och en av hennes kompisar sov över hemma hos oss från lördag till söndag. Man kommer i helt fel takt med sin vanliga dygnsrytm. I natt sov jag inte så bra heller. Vaknade i panik av att jag mer eller mindre var inlindad i mitt täcke med pojkvännen tryckt mot mitt tryne.

Bjuder på en random bild av mina mysiga tossor ;)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!