New shoes

Hej!

Efter att jag hade varit på Chalmers igår så gick jag en lite runda på nordstan, eller det var mer att ta sig från Brunnsparken till Centralstationen för att möta min pojkvän och hämta upp tågbiljetter. Då såg jag att skobutiken Belle Shoes hade fått in skor som såg ungefär ut som Dr Martens. Jag älskar Dr Martens så jag var tvungen att åka in idag och köpa ett par. Dem hade skorna i flera olika färger men för min del blev det röda skor. Kommer blir snyggt till våren tillsammans med ett par svarta shorts eller jeansshorts.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mimmi

Haha va smidigt det låter! Jag hade inget direkt att dela med mig av innan graviditeten. Magen var en vanlig platt en. Det var vanlig svullnad av tarmar och annat som blåste upp mig. Vissa blir större än andra. Skönt att de värsta hormonerna har lagt sig och det har gått ner i alla fall, fick knappt på mig jobbuniformen ett tag :P Men den hårda kulan under naveln har jag fått äran att behålla :)

2012-03-04 | 10:31:09
http://kiminostyle.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!