It will bore you till death

Helt normal pluggedag idag, som alla andra dagar. Den började ganska lovande: läste ett par kapitel men sen började magen gnälla (precis vad jag behövde, not!). Efter lunch kände lag mig inte alls sugen på att plugga så jag stack in till stan och lämnade tillbaka en vas som jag inte var nöjd med som jag köpte igår. Istället köpte jag en ljuslykta i form av en fågelbur som jag tittade på igår (visar den senare).

När jag väl kom hem var jag trött och en aning hängig men plugget kom igång efter en liten stund framför TV. Jag läste lite om opioider och då fick jag lust att leka lite med min molekylmodell (värsta småbarnet!) och jag byggde då... Morfin! Lite klurigt eftersom kolen och vätena inte ville peka på rätt håll alltid men jag fick ihop det till slut.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!