Bra avslutning på veckan

Äntligen är det fredag. Jag trodde helt klart att jag skulle ha otur resten av dagen eftersom jag hade försovit mig och att jag senare under dagen blev försenad till centralstationen för att möta upp min pojkvän som skulle ge mig mitt spårvagnskort eftersom jag glömt det hemma (ännu mer otur!). Men när jag skulle äta lunch med min vän Sara så vände oturen till tur. Jag fick ett mail från en apotekschef i Skåne som ville anställa mig till sommaren för att stå i kassan. Trodde jag skulle välta bordet på kinaresturangen Beijing i Nordstan så glad jag blev.

Bjuder på två supersöta reklamsnuttar. En från Pedigree och en från Agria Djurförsäkring, båda med supersöta hundar. Den senare var min absoluta favorit under de månaderna den gick på TV. Pedigree's reklamfilm går just nu på TV och är bara så söt den med :P


Pedigree's reklamfilm


Agria Djurförsäkring's reklamfilm
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!