Student

Problemet med att logga in på Blogg.se i mobilen fungerar fortfarande och jag misstänker att detta beror på att de inte uppdaterat appen samtidigt som dem uppdaterade hemsidan och inloggningssidorna. Detta har då lett till att jag inte kunna blogga på 3 hela dagar. Är inte alltid sugen på att sätta igång min dator för att skriva ett inlägg som saknar meningsfulla bilder.

Tog lite bilder som jag la ut på en annan hemsida som jag kan visa er från min systers student. Det som står skrivet på flaket är ett internt skämt bland alla gymnasieskolorna på S:t Lars i Lund. Detta området var från början ett psyksjukhus och är fortfarande men flera byggnader är omgjorda till skolor.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!