More vampires

Jag hinner knappt läsa färdigt den ena vampyrserien förrän jag börjar på nästa. Det är nästan så att jag har fått en form av fetisch för vampyrromaner. Först var det Twilight, sen The Vampire Diaires och sen hade jag ett kort uppehåll och läste En Geishas Memoarer för att sedan hoppa på Sookie Stackhouse-serien.
 
Nu har jag fått hem den senaste beställningen av vampyrböcker - Anne Rice's Interview with the Vampire och The Vampire Lestat, dem två första böckerna i en serie som jag inte minns vad den hette. Båda filmerna har blivit filmer som jag har sett och jag är alltid lite bakvänd, eller i alla fall ibland, och ser filmen innan jag läser boken. Kan vara en utmaning ibland då man kan råka blanda ihop dem eftersom dem inte alltid har exakt samma följd av händelserna.
 
Bildkälla
 
Bildkälla
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!