Klassiker för de äldre barnen

Äntligen kommer Snövit och de sju dvärgarna i en version för "de vuxna barnen". Jag såg Disney's version när jag var liten och jag blev alltid lika rädd för drottningen när hon förvandlade sig själv till den elaka häxan.

Den 8:e juni har Snow White and the Huntsman premiär på bio och som vanligt är jag den enda i min familj som vill gå och se den. Enligt TV4's filmkritiker skulle filmen ha en lite Sagan om Ringen-känsla, vilket man också får när man ser trailerna.



Att gå och se Snow White and the Huntsman får bli en grej jag gör efter att kommit till Skåne och innan min syster och min kusin tar studenten. Jag har aldrig gått på bio helt själv men det verkar som att det är en trend som kommer leva genom sommaren eftersom min sambo kommer bo i Göteborg hela sommaren och min syster och jag har inte samma smak för filmer.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Polli

Den filmen har ju 11 års åldersgräns så SÅ vuxen behöver man inte vara för att se den ;)

2012-06-02 | 22:08:44
http://arrowtomyknee.wordpress.com




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!