Chinese in the city park

Efter bion gick jag och min vän till en kinaresturang och köpte kinamat att ta med. Det var så fint väder så vi tänkte att vi tar med maten och käkar i Lunds stadspark. Riktigt trevligt faktiskt. Min vän hade aldrig ätit med ätpinnar så det var riktigt roande eftersom hon inte kunde plocka upp större bitar. Dessutom så fick hon spetsa den friterade fläsken i sötsur sås. Riset var också en riktig utmaning. Med det friterade fläsket i sötsur sås käkade vi stekta nudlar med grönsaker. Vi ville verkligen ha en vegetarisk rätt eftersom det skulle bli alldeles för mycket kött annars.
 
 
 
Vi beställde dessutom friterade bananer med sirap, strössel och riven kokos till efterrätt. Dessvärre så försvann dem så snabbt så att jag hann inte ta någon bild.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!