2013 - året då allting sker

Läste alldeles nyss ut den senaste Sookie Stackhouse-boken, Deadlocked, och får samma känsla som jag fått alla andra gånger jag läst ut en bok: "vad ska jag läsa nu, det kommer dröja skitlänge tills nästa bok kommer ut. Som tröst hittade jag ett videoklipp på MTV, en intervju böckernas författare, Charlaine Harris, om att nästa bok kommer 2013. Okej, halva 2012 har redan flutit förbi så det är inte så långt kvar, vips så är det 2013... I wish!
 
 

Get More: Music News

 
Trodde att den andra Avatar-filmen skulle komma nästa år men det var tydligen inte förrän 2015 *sad face* TT__TT
 
Jag kan ju trösta mig med att den femte säsongen av True Blood nyligen startat så jag kan fortsätta att underhålla mig med Sookie och alla andra från Sookie Stackhouse-böckerna.
 
Älskar den här bilden som är den senaste episoden som sändes för en vecka sedan:
"Have you seen Jason’s butt? When it’s rock hard you could chip a fang on it."
Bild från True Blood's facebooksida
 
Får väl leta upp någon ny bok jag kan läsa. Om det finns någon bra bok någon av mina läsare läst så får ni gärna lämna ett tips i kommentarsfältet.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!