10 timmars jobb

Ni anar inte hur skönt det är att komma hem efter att ha spenderat tio timmar på jobbet. Började klockan 8 i morse med att ställa fram alla produkter och skylta om till den nya kampanjen som började idag. Jag har aldrig jobbat så länge i hela mitt liv. Som tur så hade jag två fikapauser plus 45 minuters lunch. Som tur så var det en ganska lugn dag. Vid klockan 17 slogs receptdelen ut så inga som helst receptbelagda mediciner kunde hämtas ut utan vi fick skicka kunderna tvärs över gatan till våra konkurrenter (Apotek Hjärtat).

Jag kunde trösta mig med när jag kom hem var att jag hade ett nytt avsnitt av True Blood att se. Verkligen skön avslappning och eftersom jag läst ut den senaste boken så var det lite som plåster på såren innan jag får böckerna jag beställde igår som är ur en annan serie av Anne Rice.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!