Suget efter nya...

Igårkväll när jag var helt ensam hemma hade jag faktiskt tid att kolla på två filmer. Den ena var Hachiko-filmen med Richard Gere. En riktigt sorglig film baserad på en sann historia. Jag älskade den och när filmen var slut så grät jag en tår så sorglig den var.
 
 
Sen efter att den tagit slut vid ungefär 22:00 så kände jag att det var lite för tidigt för att gå att lägga sig, trots att jag varit vaken sedan 7:30 i morse, men det är lördag trots allt så då måste man vara vaken länge om man inte ska stiga upp tidigt dagen efter.
 
Så istället för att bädda ner mig i sängen kollade jag på Djävulen bär Prada. Jag älskar den filmen, men jag blir alltid lika sugen på att shoppa nya underkläder när jag ser inledningen med alla smala tjejer som gör sig färdig inför jobbet.
 
Bildkälla
 
Dessvärre så är jag, som tidigare nämnt, dåligt med pengar och det dröjer ungefär 18 dagar innan mer pengar trillar in på kontot men det spelar ju ingen större roll just nu :P
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!