Bamboosa

Eftermiddagen blev ganska bra till slut. Lite konstig stämning ibland. Jag och min kursare strosade runt i Ystad efter vi fikat på café Diana på gågatan. Ystad är riktigt mysigt att bara vandra runt helt planlöst. Det finns en massa gamla hus som är så vackra att titta på. Oftast växer det rosenbuskar kring dörrarna och just nu blommar dem buskarna. Vissa av buskarna hade nästan blommat färdigt men dem var lika vackra i alla fall.

Till middag var vi på Bamboosa som också ligger på gågatan. Dem hade billig och god mat, något som är superviktigt när man är student och har sommaruppehåll från studierna. Jag beställde en rätt med bläckfisk, riktigt spännande med massabal-curry. Den skulle vara halvstark men den var ganska menlös enligt mig.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!