Shake it out

Upptäckte att det var ett tag sedan jag skrev i bloggen. Har haft en massa i skolan, och helgen har inte varit precis ledig i heller, fest, plugga, städa och så vidare. Gillar när jag är upptagen men samtidigt har tid att vila upp mig inför den kommande veckan som just nu bjuder på en massa arbete, skrivande av referat, plugga, förbereda inför min pojkväns hemkomst. Hade tänkt baka lite i morgon men så ringde han och sa att han kom hem först på fredag eftermiddag. Får troligen skjuta på bakandet till på torsdag trots att jag har mindre tid på torsdag eftermiddag eftersom föreläsningen slutar klockan 16. Trött som gnu kommer jag vara när jag kommer hem. Men att baka en kaka tar inte så lång tid som man tror. Det som egentligen tar tid är gräddandet vilket man inte behöver lyfta ett finger för, ugnen gör allting  ^_^

Det gäller bara att skaka på huvudet just nu och se till så kommer i duschen ikväll innan jag somnar i soffan >_<

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!