Book on the tram

Det är ganska roligt när man sitter på spårvagnen på väg till skolan och läser sin bok och man stöter på något som man absolut inte kan låta bli att fnissa åt. Det brukar inte hända mig så ofta eftersom jag oftast läser en massa djupa böcker som oftast handlar om hopplös kärlek eller hopplösa öden. Men just idag läste jag en bok som faktiskt jag kunde fnissa åt, Död tills mörkret faller av Charlaine Harris, författarinnan bakom Sookie Stackhouse-serien som True Blood är baserad på.

"Jag nafsade tag i huden på honom. Då gjorde han ett brummande ljud. 'Sookie!' Han lät alldeles hes. Jag drog mig undan honom någon centimeter. 'Om du fortsätter med det där tar jag dig var sig du vill bli tagen eller inte', sa han och det märktes att han menade det."

Liten snuskhummer som jag kan vara ibland så fnittrade jag till lite, helt omedveten om att jag satt på en spårvagn full med människor som troligen var på väg till jobbet.


Bildkälla
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!