Big clothing

Hej!

Det finns dem som älskar oversized kläder. Personligen hatar jag dem typen av kläder. Jag hade kanske en tröja som är naturligt oversized och den fick jag av min lillasyster och den är storlek XS! Det vore intressant att veta hur den satt på min syster som är naturligt XS. Själv har jag alltid varit lite grov, och en aning mullig för att vara ärlig.. tills för cirka 6 månader sedan. Helt plötsligt kom jag i samma storlek som jag hade när jag var kanske 14 år. 

Det är en lättnad att vara 10 kg lättare, men det innebär också att halva min garderob måste kastas ut. Jag äger kanske 2 klänningar som faktiskt passar mig uttan att dem är för stora kring midjan eller över bysten. Det blev en bra förändring men dyrt i det långa loppet eftersom nästan allting hänger som sopsäck från mina axlar.


Förr


Nu
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!