Walked on needles

I flera dagar har jag gått som på nålar. Varje gång jag hört att jag fått ett mail på min telefon har jag varit jättesnabb att kolla det. Anledningen: jag hoppas på att få jobb. Detta har lett till att nattens sömn blivit mer eller mindre obefintlig. Somnar klockan 01:00, vilket är ganska sent för min del eftersom jag brukar gå upp tidigt för att gå till skolan, och sedan vakna upprepade gånger under morgonen, delvis för att min pojkvän skulle till skolan och pussa mig hejdå klockan 06:30 och delvis för att jag hörde att jag fick mail men orkade inte svara.

Som sagt, jag går på nålar och idag ska jag försöka få slut på det. Jag måste få i ordning denna veckan så att jag kan plugga och eventuellt röja upp lägenheten och putsa fönsterna. Det är ett under att vi kan se ut genom fönsterna.

Bjuder på en tröttisbild, osminkad i pyjamas.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!