Valborg

Eftersom våra planer på att gå ut och grilla korv sprack för att min lille pojke är förkyld så har jag ägnat större delen av dagen med att kolla på filmer som gått på tv, först Grease och sedan Fullt Hus (familjen med tolv barn som flyttar till stan och då går allting från ordning till kaos).

Eftersom middagen krävde noll förberedelser och att jag dessutom slapp laga den så har jag spenderat eftermiddagen med att läsa. Inte inför en tenta eller något annat den här gången utan, som min engelsklärare i gymnasiet kallad det, "reading for fun". Jag håller fortfarande på med Sookie Stackhouse-serien och är nu inne på tionde boken. Den god nyheten på den fronten är att i maj släpps ytterligare en bok (12 eller 13). Efter jag är färdig med den serien vet jag faktiskt inte vad jag ska läsa. Jag har hållit på att läsa den serien sedan i januari.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!