Tröjan du hatar



Som alla andra kvälla så har jag svårt för att plugga, speciellt när jag ska göra arbeten på datorn, exempelvis rätta det s-tans projektarbetet som tydligen aldrig vill bli färdigt. Uppmuntran blir därför att lyssna på musik. I kväll är det Norlie & KKV som ljuder på Spotify.

Idag när jag och min vän var på Lagerhaus hörde vi Tröjan du hatar (ovan) spelas i högtalarn. Jag kunde refrängen vilket var lite skrämmande eftersom jag bara hört låten ett par gånger. Min vän sa att låten var en typsik break-up-låt och att det borde göras ett samlingsalbum med bara en massa sånna låtar. En annan låt som skulle passa på det albumet, enligt min vän, är Timbuktus Resten av ditt liv som kom förra året (tror jag).



Edit: Hittade ytterligare en låt som man skulle kunna sätta på listan över break-up-låtar: Melissa Horn's Saknar dig mindre och mindre.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!