Last sunday

Sista söndagen innan tentan på fredag. Nu är det slut på biobesök och taskiga ursäkter för att inte plugga. Jag måste slå in de tio kapitlena vi har till tentan plus det hundra sidorna tjocka kompendiet till tentan.

Just nu sitter jag i soffan med min lille pojke och matar honom med salta skruvar medan vi tittar på Two and a half men. Repriser då såklart men jag är inte det minsta kräsen. Måste snart knyta mig eftersom jag ska upp tidigt i morgon till skolan. Börjar klockan åtta och pga det så måste jag upp klockan sex.

Bjuder på en bild från när vi kom hem från bion tidigare idag. Det regnade ganska mycket, mina skor läckte och mina leggings var genomblöta. Min lille pojke ville vara med i bilden :P

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!