H&M-beställning

För snart två veckor sedan beställde jag lite grejer från H&M's hemsida. Jag hade 10% rabatt på hela sortimentet. "Toppen!" tänkte jag och slängde lite grejer i varukorgen och skickade iväg min order. Men det har fortfarande inte kommit. Har inte fått sms eller någonting om paketet anlänt till utlämningsstället. Så nu försöker jag logga in på min H&M-sida, men eftersom den jämt och ständigt ska krångla så har det tagit mig cirka 20 minuter att ta reda på att min beställning först kommer hem till mig kring slutet av april till början av maj (fint!) och dessutom i omgångar ända fram till mitten av maj. Inte trodde jag att man behövde vänta så länge. Hade jag vetat det hade jag slängt med mer i den där beställningen för då hade det varit mer värt att vänta.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!