Ett av alla I-landsproblem

Har ni någonsin råkat ut för att ni hör en skitbra låt på radion men har ingen aning om vad låten heter eller vad artisten heter för den delen. Jag råkar själv ut för detta, som tur så har jag en syster som ofta hänger med och kan enkelt berätta vad låten heter.

Hörde låten nedan på radion häromdagen när jag var hemma i Göteborg men då dyker det vanliga I-landsproblemet upp: vad heter låten och artisten? Kom hem till min hemstad i Skåne och en kväll fick min syster för sig att spela lite musik från hennes iPhone och då hörde jag låten och frågade min syster vad den hette. Dessutom förklarade min syster lite kort vad låten handlade om vilket jag har glömt igen (som vanligt).

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!