Efter tentan

Så, då var terminens näst sista tenta skriven. Ganska skönt att den är borta. Nu får jag bara hålla tummarna för att jag har samma flyt som på förra tentan.

När jag var färdig, efter cirka två timmar, så åkte jag in till Nordstan och gjorde lite efter-tentan-shopping. Eller rättare sagt: köpte det jag glömde köpa igår (nail polish remover). Köpte även lite hårprylar, nya klämmer, hårnålar som var rödbruna istället för helsvarta. Köpte även en donut. Det fick bli en vit eftersom den svarta troligen skulle synas igenom medan den vita skuggas över av håret. Gjorde en snabbuppsättning för att se hur det blev. Lite pilligt men det går säkert med lite övning. Gillar att ha höga knutar så den hamnade högt upp. Satte dessutom i en kam som jag fick i present av Sara och Jonas förra sommaren. Det blev awesome och knuten känns inte det minsta tung.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!