*Boom!*

Som ni kanske förstod från gårdagens inlägg så var jag och såg Battleship med min pojkvän och en vän till mig och hennes pojkvän, lite som en pardejt fast utan middag och allt jobbigt snack. Det roliga var att alla var kineser, utom jag. Fast min pojkvän börjar bli duktig på svenska så det dröjer nog inte länge förrän han också kan hänga med i normalt samtal som inte rör alltför invecklade grejer, såsom naturvetenskap och sådant. Sånna konversationer får nog fortsätta att vara på engelska.

Filmen, den var (som min pojkvän hade sagt) fucking awesome! Jag brukar inte gilla action blandat med sci-fi men den här filmen var så värd att se. Från början ville jag bara se den för att Alexander Skarsgård är med, men efter typ en timme dog han *spoiler!*. Kan nog aldrig riktigt släppa bilden av hur han ser ut i True Blood, för mig kommer han nog alltid vara vampyren Eric, sheriffen av Area 5 >_<.


Bildkälla

Ska man se en bra film i vår så ska man helt klart se Battleship, det är lite samma stuk som Avatar, fast tvärtom liksom. Utomjordingar ska invadera Jorden, för att deras egen planet är så förstörd, eftersom den är ungefär samma klimat och förhållanden som deras egen planet. Massor med strider! Sen finns det mycket humor inblandat. Jag klarar inte riktigt en film som är gravt allvar genom hela filmen, då blir jag uttråkad till hundra.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!