Battleship

Ny vecka, såhär efter påsk känns det som att man blivit riktigt försoffad. Som tur så blev det ingen mjukstart på veckan. Dagens föreläsning var ändå ganska soft så inte en massa fysik så pang på rödbetan.

Veckan i övrigt är ganska uppbokad för ovanlighetens skull. I dag åkte jag och min kära pojkvän och veckohandlade (vi hann inte med det förra veckan eftersom jag åkte på tisdagen), i morgon ska jag träffa en kompis som jag inte sett sen förra hösten och då ska vi gå och se på bio med våra pojkvänner (ska faktiskt se Battleship som har premiär i morgon), på torsdag ska jag till Sahlgrenska på återbesök och på fredag tror jag faktiskt jag ska ta en fika med en annan vän till mig.

Vanligtvis gillar jag inte actionfilmer med en massa Sci-Fi-influenser. Star Wars är ganska okej och det var när jag och min pojkvän såg Star Wars episod 1 på alla hjärtans dag som vi såg trailern till Battleship. Min pojkvän vill se den för att han gillar filmer med aliens och robotar och jag vill se Battleship för att Alexander Skarsgård har en av rollerna *dräggel*.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!