Arbetsskadad från början

Ofta hör man människor som har arbetat med samma yrke i typ 20-30 år att dem blivit yrkesskadade och att dem ofta applicerar sitt arbete på vardagen på gott och ont. Jag har redan nu, trots att jag inte ens är färdig receptarie, börjat tänka i de banor som man ska tänka i, enligt mig.

Jag såg idag på en skvallersida att Christian Louboutin har designa en väska inför sitt firande av 20 år som märke, eller något sånt, som ser ut som en kapsel som man ofta hittar till läkemedel. Bara att det står 500 mg på väskan gör att en klocka ringer i mitt huvud. Så, man kan verkligen säga att jag börjar bli yrkesskadad trots att jag inte ens är färdig farmaceut.

 

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!