Vilken dag!

Jag vet inte riktigt vilken ända av min dag som jag ska börja i. Dagen började bara helt konstigt och knasigt. Jag hade fått för mig att vi började klockan 8 idag så jag var uppe vid klockan 6. Men en kursare till mig hade skickat ett sms sent igårkväll att vi började klockan 9 så det var bara att krypa tillbaka under täcket igen.

Förmiddagsföreläsningen skulle vara 3 h, men efter 2 h sa föreläsaren att han var färdig. Helt paff trodde jag att vi hade lång lunch, alltså två timmar. Men då bestämde dem sig helt plötsligt för att lägga om föreläsningarna, vilket gav oss en timme tidigare lunch. Jag hade bestämt tid med en vän till mig som läser i samma hus som jag att vi skulle käka lunch tillsammans mellan 12 och 13. Den lunchen fick jag ställa in väldigt abrupt.

Som tur så går det bra program på TV ikväll så jag kan slappna av efter en stressig kväll. Ett sådant program är House. Jag älskar den serien. Mest för att jag själv studerat lite fysiologi och anatomi.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!