Tea for two

Hejhej!

Efter en relativt kort skoldag så vill man hitta på något roligt. Jag och en klasskamrat gick en runda på stan efter dagens föreläsning. Kände mest för att ha lite annat sällskap än min sambo och min vanliga "pendlar-buddy". Först skulle vi hitta ett Swedbank-kontor som hade hand om kontanter vilket var rent ut sagt stört omöjligt (i enorma Göteborg!). Men efter letande hittade vi ett, som hade stängt klockan 15(!). Banken brukar stänga klockan 15 i min hemstad som är en skitliten håla.

I alla fall så sket vi att yra runt efter ett bankkontort så vi gick en snabbis till Nordstan eftersom jag behövde nytt te. Det gamla teet jag har smakar exakt ingenting, det får knappt någon färg när det ligger i skållande hett vatten. Det blev två helt nya sorter, Rooibos med persika och passion och svart te med smak av grapefrukt.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!