Bjuden på fest

En festinbjudan droppade in på Facebook idag. Det är en fest i Skåne i slutet på oktober och just den helgen råkar jag besöka mina föräldrar i Skåne. Det är ett svårt beslut att ta, tacka ja, eller tacka nej. Problemet är mest att jag vet inte vad jag ska göra med min pojkvän, eftersom det kommer serveras mat på festen så kan jag kanske inte äta hemma. Jag brukar oftast beställa någon form av middag av mina föräldrar när jag kommer hem till dem.

Problemet är inte att jag inte vet om jag kan eller ej, eller hur jag ska göra med min pojkvän. Mina föräldrar har absolut ingenting emot honom och umgås gärna med honom. Människorna som är bjudna på festen är folk som jag inte träffat på cirka 2 år. Jag har ändrats en massa sen jag sist såg dem och dem har säkert också ändrats. Eller så är dem sitt gamla jag, lika konservativa som vanligt.


En del av mitt kära Skåne

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!