Sjukdomslära - inte min grej

Hejhej!

Ända sina mina helggäster åkte hem har jag suttit och kämpat med projektet i sjukdomslära. Ganska jobbigt om jag ska vara helt ärlig. Jag hatar när man får en uppgift innehållande cirka 3-4 frågor som man ska svara på. Den värsta frågan var nog ändå "vad är näsan bra för?".... andas? Helt onödig fråga. den har ju så många olika funktioner att man nästan blir fyrkantig bara av att tänka på det. 

Som tur så hade vi ett annat ämne och det var vitaminer och mineraler som var ganska så lätt. Vissa frågor var lite kluriga men med hjälp av sjukvårdsupplysningens hemsida så fixade jag det utmärkt.

Funderar faktiskt på att fortsätta pluggandet idag. Har nästan fått in ett resonligt tempo. Tentan är om cirka 1,5 veckor så det börjar dra ihop sig.


Ät rätt istället för att dricka vatten med "vitaminer" i!!!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!